Malowanie

Malowanie

„Pragnę malować tak, jakbym fotografował marzenia i sny.”
Z. Beksiński


Miewam sny podobnie granatowe czasem czarne ale więcej
w nich ciepłych kolorów słońca i fruwania w obłokach między
kominami po ziemi tylko biegam zielonymi polanami
w morskim odcieniu w sukience rozwianej echo niesie
mój śmiech pomiędzy szczytami gór i ścianami bloków

Choć czasem płacz rozbrzmiewa w kolorze purpury a pełzająca
śmierć wychodzi z obrazu na parkiet i do niczego nagle
nie jest podobna mam w swoich snach komnaty pełne światła

Zamiast pędzlem maluję przez obiektyw aparatu wybieram
wycinki rzeczywistości pasujące do marzeń i składam z nich
serie opowiadające gdzie byłam choć naprawdę miejsca te
istnieją tylko w mojej wyobraźni


27.07.2016





 *wiersz powstał na zamówienie Mario i miał być o tym jak patrzę na świat przez oko obiektywu i maluję go kolorami... :)


2 komentarze:

  1. Wspaniale opowiedziałaś tym wierszem o fotografowaniu.Ja tak samo odczuwam kiedy robię zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... Cieszę się, że i ty znajdujesz to podobnie :)

      Usuń